måndag 24 september 2018

Kasta alla masker

Jag vill va mig själv och inte någon annan
Vill du ha mig får du ta mig som jag är
Bakom alla masker kan jag inte andas
Så som jag är. Så står jag här
Så har lyssnat på Sebastian Stakset i några dagar nu så vart ju inspirerad. 

Just denna är ifrån


Han är frälst nu för tiden btw om nån missat det.


Här berättar han lite om resan han gjort.


Vart lite extra roligt för mig med denna låt för jag hade en förkärlek till att måla ansikten bakom masker innan jag började leva i sann omvändelse och fortfarande bejakade det trasiga inom mig. 
Ganska ofta var det ledsna ansikten bakom masker...
Även så har jag som jag skulle tro många andra oxå burit på olika typer av masker.
Men tack Jesus så får man slänga alla masker. 

Fridens//Signe






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar